Totul Despre Mine ! @ CasYaNo @ - Scriu ce Simt !!!

@ O PICATURA DE SUFLET - DJmixTV & Party pentru Tine @

SANATATE SI VIATA ! O PICATURA DE SUFLET ! PROMOVARE WEB !

O PICATURA DE SUFLET ! - Merita Accesat :)

Opicatura de suflet Pamflete.blogspot.com

Faceți căutări pe acest blog

duminică, 12 decembrie 2010

Ma Urasc !


Ma urasc si sunt dezamagit de Mine...nu mai am putere(psihica,nu numai fizica),vreau sa ma lase toata lumea in pace,sa ma izolez,nu mai am incredere in nimeni...m.am saturat de chin,de durere,de lipsa de dragoste...Sincer,nu cred ca am tupeu sa ma intalnesc cu cineva sa.i spun ce probleme am,nu mai am curaj si nici incredere...Asa,in fond,e mai comod sa pun un calculator intre mine si dumneavoastra...nu mai stiu ce sa fac...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu