Totul Despre Mine ! @ CasYaNo @ - Scriu ce Simt !!!

@ O PICATURA DE SUFLET - DJmixTV & Party pentru Tine @

SANATATE SI VIATA ! O PICATURA DE SUFLET ! PROMOVARE WEB !

O PICATURA DE SUFLET ! - Merita Accesat :)

Opicatura de suflet Pamflete.blogspot.com

Faceți căutări pe acest blog

luni, 20 decembrie 2010

Prietenie Adevarata !


Prietenia adevarata este ca o floare rara,asa cum prietenul adevarat...este cel care te accepta asa cum esti si te ajuta sa fii mai bun....Nu-mi trebuie multi prieteni,imi este de ajuns chiar si un singur prieten adevarat pentru ca el/ea...

- este persoana care imi ridica moralul atunci cand am nevoie si sunt sprijinit sa nu cad...
- este langa mine atunci cand am cea mai mare nevoie si stie sa-mi insufle curaj precum si puterea de a trece peste toate greutatile...
- este persoana care isi aminteste de mine atunci cand se roaga si imi doreste tot binele din lume...
- este persoana care ma apreciaza pentru ceea ce sunt si nu pentru ceea ce am,ceea ce stiu sau pentru felul cum arat...
- este persoana care nu sta cu bratele incrucisate atunci cand trec prin momente dificile,ci imi acorda sprijin neconditionat,fara sa astepte nimic in schimb...
- este persoana care ma intelege atat de bine si care imi da impresia ca avem aceleasi orizonturi,ca privim in aceeasi directie...
- este persoana cu care pot sa-mi impartasesc gandurile si care se bucura pentru mine chiar si pentru lucrurile marunte...
- este persoana care se gandeste la mine chiar si in momentele in care nu-i sunt aproape si care nu ma va lasa niciodata sa clachez...

Prietenul adevarat este persoana care imparte cu tine singuratatea,tristetea,dar si bucuria si fericirea...

Prietenul Adevarat este acel care te sfatuieste de bine,nu acela care iti lauda nebuniile !!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu