Totul Despre Mine ! @ CasYaNo @ - Scriu ce Simt !!!

@ O PICATURA DE SUFLET - DJmixTV & Party pentru Tine @

SANATATE SI VIATA ! O PICATURA DE SUFLET ! PROMOVARE WEB !

O PICATURA DE SUFLET ! - Merita Accesat :)

Opicatura de suflet Pamflete.blogspot.com

Faceți căutări pe acest blog

duminică, 18 aprilie 2010

Povestea Mea !


Pana la 18 ani eram foarte Timid,nu indrazneam nici macar sa privesc o fata in ochi...Dupa varsta de 18 ani sa ziceam ca am mai prins ceva curaj dar degeaba,mda m.am imbatat eram la disco,majoratul meu Uraaaaa...Toate incercarile mele de a cunoaste o Fata (SE INTELEGE CA EU NU VROIAM SA VB CU EA NUMAI CA SA FAC SEX CI DOREAM O RELATIE ADEVARATA SOLDATA POATE CHIAR CU CASATAORIA),dar s-au soldat cu Esecuri in sensul ca ele considereau ca sunt prea cuminte....Ca merit ceva mai bun...cica....ca nu sunt Genul lor....
Marea mea Dezamagire este k nu am simtit Dragostea inca nu stiu ce inseamna...sa faci...cum e....

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu