Totul Despre Mine ! @ CasYaNo @ - Scriu ce Simt !!!

@ O PICATURA DE SUFLET - DJmixTV & Party pentru Tine @

SANATATE SI VIATA ! O PICATURA DE SUFLET ! PROMOVARE WEB !

O PICATURA DE SUFLET ! - Merita Accesat :)

Opicatura de suflet Pamflete.blogspot.com

Faceți căutări pe acest blog

duminică, 16 mai 2010

"As vrea sa..."


Aș vrea să strig în gura mare:
Vă rog pe toți să-mi dați iertare,
Dar nu mai pot,am obosit!!!
Nu pot lupta pân-la sfârșit!
Aș vrea să fug,dar nu am unde,
Aș vrea numai în trei secunde
Să mă topesc ca lacrima
Ce curge de pe fața mea
Brăzdând în urma ei obrazul
Cui să-i spun care-mi e necazul?
Cui să o spun? cui s-o rostesc?
Când absolut tot ce iubesc
Se-îndepărtează tot mai tare...
Vă rog pe toti să-mi dați iertare!
Dar eu așa chiar nu mai pot
Aș vrea să mă topesc de tot!
Sau...poate deja m-am topit?
De-atâta plâns...și m-am sfârșit!

Suferinta ne-ntareste

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu