Totul Despre Mine ! @ CasYaNo @ - Scriu ce Simt !!!

@ O PICATURA DE SUFLET - DJmixTV & Party pentru Tine @

SANATATE SI VIATA ! O PICATURA DE SUFLET ! PROMOVARE WEB !

O PICATURA DE SUFLET ! - Merita Accesat :)

Opicatura de suflet Pamflete.blogspot.com

Faceți căutări pe acest blog

duminică, 2 mai 2010

Nu.mi Pasa de Nimeni !


Ar trebui sa nu ne mai pese de Nimeni,doar de noi de persoana noastra,de prietenii nostri care sunt alaturi de noi si ne iubesc foarte mult..asta este Viatza...Viata te pune la incercare,un prieten cand plange...plange si celalalt....Totul se va ofili...Trebuie sa spunem STOP ! Trebuie sa Zambim ca si cum ar fi ultima zi din Viatza Noastra

2 comentarii:

  1. Tu ai fost primul care m-a facut azi sa zambesc...Iti multumesc pt ca existi!
    Sa te umple Dumnezeu de fericire si iubire!

    RăspundețiȘtergere
  2. multumesc la fel Dana,si eu am fost ajutat de voi,sunteti ca o familie pentru Mine,am fost la RADIO 21 si am intrat peste Nico live - cea mai frumoasa zi - cum sa uit sfaturile de la voi,de la mariusick,dj bandy,si alte persoane dragi mie :*:*:*:*: Va iubesc :*:*:*:*:* Multumesc ana pentru sfat : gandeste te mai bn c vei face mai departe - qm vei face
    : detaseaza te de tot
    : de lume,de tot..
    :lasa lumea,oamenii sa vada cn esti...
    Multumesc ana pentru sfaturi :*:*:*:*:*

    RăspundețiȘtergere