Totul Despre Mine ! @ CasYaNo @ - Scriu ce Simt !!!

@ O PICATURA DE SUFLET - DJmixTV & Party pentru Tine @

SANATATE SI VIATA ! O PICATURA DE SUFLET ! PROMOVARE WEB !

O PICATURA DE SUFLET ! - Merita Accesat :)

Opicatura de suflet Pamflete.blogspot.com

Faceți căutări pe acest blog

sâmbătă, 1 mai 2010

Ganduri…in cuvinte !


Si niciodata...
Si niciodata nu credeam ca o sa spun asta...dar...sunt dezamagit de mine...si sunt si mai dezamagit de mine ca nu mai am vise...s-au prabusit...toate,sau mai bine zis,le-am prabusit pe toate.
Asa ca va intreb...atunci cand simti ca nu mai poti sa zambesti se instaleaza tristetea? sau atunci esti doar indiferent?
In final...ceea ce ma ingrijoreaza pe mine (am observat ca totusi am o personalitate multipla...o parte din mine se ocupa cu sentimentele,cealalta cu gandurile,cealalta cu instinctu...una cu nevoile…etc...dar parca in mine...sta cineva care pur si simplu analizeaza...iar acel cineva este Diavolul...

3 comentarii:

  1. Nu-i adevarat, acel cineva este "Casy cel cu sufletul ranit" doar atat...diavolul nu poate salaslui in sufletul tau...
    Cauta-l in tine pe Casy cel luptator, vei vedea ca totul se va vedea cu alti ochi.
    Asculta ce-ti spun: LUPTA CU TINE! LUPTA CU VIATA!
    ESTE GREA, DAR TREBUIE SA O CONSTRUIM NOI FRUMOS SI EA NE VA DARUI INMIIT CEEA CE I-AM DARUIT.
    Gandeste, iubeste, dar nu uita ca existi, iubeste-te si pe tine, nu face ca mine!

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc Dana pentru sfaturi :) o sa incerc putin

    RăspundețiȘtergere
  3. 1 Mai cu stropi de roua
    Si cu razele de soare
    In suflete sa va ploua
    Cu iubire si candoare!

    RăspundețiȘtergere