Totul Despre Mine ! @ CasYaNo @ - Scriu ce Simt !!!

@ O PICATURA DE SUFLET - DJmixTV & Party pentru Tine @

SANATATE SI VIATA ! O PICATURA DE SUFLET ! PROMOVARE WEB !

O PICATURA DE SUFLET ! - Merita Accesat :)

Opicatura de suflet Pamflete.blogspot.com

Faceți căutări pe acest blog

luni, 29 martie 2010

Comunicarea !


Ar fi trebuit sa incep cu acest cuvant? Mai mult ca sigur. Comunicam si avem sens. Fie ca o facem verbal sau nu comunicarea este un “must” intr-o relatie.Asa ajungem sa ne cunoastem,sa ne intelegem si sa ne sustinem. O relatie mentinuta doar de priviri goale nu am vazut,cu toate ca si ochii comunica in felul lor.

A comunica inseamna sa daruiesti sens,sa respiri cu adevarat in acesta lume. Sa faci parte, sa socializezi. Am ajuns sa comunicam online mai mult ca niciodata. Daca ma gandesc bine nu ne indreptam spre o altfel de comunicare.

Imi dezinstalez messul,sterg oameni din lista, imi fac iduri noi.De ce? Pentru ca vreau sa scap. E greu dar nu imposibil. E greu pentru ca asta e mersul lucrurilor. Nu poti fi contra tuturor. Poti sa refuzi anumite lucruri dar nu si cand ai in fata un calculator.

In relatii… comunicam mai mult la inceput apoi ajungem sa ne cunoastem. Asta nu ar fi o problema fata de marea greseala a tuturor. Uitam sa transmitem problemele si le pastram pentru noi. Uitam ca de fapt noi inseamna doi. Si uite asa se aduna incet incet din ce in ce mai multe si intr-o buna zi paharul este prea plin pentru a solutiona ceva.

De ce nu ai spus din timp? Nu stiu,de tampit/a.Scuze de adresare dar asta e adevarul.Si eu am fost la randul meu tampit.De multe ori.Sunt sigura ca fiecare dintre noi a trecut cel putin o data in viata printr-un astfel de moment.Din fericire daca ne dam seama unde gresim avem sanse mari sa ne revenim.Aici totul tine de un alt cuvant cheie.De schimbarea din noi.

De cate ori nu ai zis ca vei incerca sa faci astfel incat sa fie bine si nu ai reusit? De ce? Pentru ca nu sta in firea ta si mai devreme sau mai tarziu ajungi sa-ti repeti greselile. Acea clipa va fi iremediabila.

Comunica. Nu prin messenger,nu prin telefon.Comunica fata in fata.Chiar daca sunteti doar voi.Daca uitati de comunicare veti uita si de ceea ce reprezentati.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu