Totul Despre Mine ! @ CasYaNo @ - Scriu ce Simt !!!

@ O PICATURA DE SUFLET - DJmixTV & Party pentru Tine @

SANATATE SI VIATA ! O PICATURA DE SUFLET ! PROMOVARE WEB !

O PICATURA DE SUFLET ! - Merita Accesat :)

Opicatura de suflet Pamflete.blogspot.com

Faceți căutări pe acest blog

duminică, 14 martie 2010

Zadarnic


O, nu, nu mă iubi pe mine.... te rog
Eu sunt un biet nenorocit...
nu merit ca să fiu iubit...
de tine....

Întoarceţi ochii-n altă parte
spre alţii raza să-şi răsfrîngă
cătînd la mine-ar trebui
să plîngă.

Tu eşti o ramura plăpîndă
de liliac,de-abia în floare
eu... glas de codru veştejit
ce moare...

Mereu te-ai jucat cu mine…
şi ştiu că tu i-ai învăţat şi pe ceilalţi să facă la fel..
şi vina ta e…şi vina mea..
şi vina tuturor…
şi singura ta vina e că te-ai jucat cu urme..
"Nici eu nu mai sunt cine am fost"

DJ CaSyaNo - "Zadarnic" - 02.12.2009,ora :17:25 -

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu