Totul Despre Mine ! @ CasYaNo @ - Scriu ce Simt !!!

@ O PICATURA DE SUFLET - DJmixTV & Party pentru Tine @

SANATATE SI VIATA ! O PICATURA DE SUFLET ! PROMOVARE WEB !

O PICATURA DE SUFLET ! - Merita Accesat :)

Opicatura de suflet Pamflete.blogspot.com

Faceți căutări pe acest blog

luni, 15 martie 2010

M-am Transformat


M-am transformat in Clipa si Picatura Eternului,revarsandu-ma in Oceanul Iubirii al Timpului Infinit...
Am atins Cerul cu gandul si l-am patruns cu Sufletu..
Si-atunci Apa s-a unit cu Cerul...iar eu Clipa m-am revarsat in Timp...
Cu suflet de Copil am prins am prins Aripi de Vis si am plutit spre Vesnicul Paradis...
Cu Pasi Timizi am incercat sa-mi iau Elanul spre Infinit din Abisul Vietzii...
Si-am prins curaj si am zburat spre Zarile Necunoscutului Vietzii...
Am chemat Vantul sa ma inaltze pe Aripa lui...
Am mai pasit un pic prin Viatza lasand urme in trecutul Destinului...
Si-apoi am fugit si m-am inaltzat la Cer zburand cu Vantul spre Visul meu...
Am lasat doar Amintirea mea in Abisul Vietzi...
Urmele mele s-au asternut in Nisipul Timpului Etern...
Si-apoi am disparut in Necunoscut...
A mai ramas din Viatza mea doar o Umbra a Timpului care s-a scurs...
Pasii mei sunt dovada Existentzei mele care s-a topit in infinit....
Dar a ramas o Urma ce nu se poate sterge:IUBIREA....
Ramanand Singur de lume uitat,Sufletul meu a Inghetzat in Negura Spatziului...
Apoi au inghetzat si Urmele mele in Albul Inocentzei...
Si Gandul meu a calatorit in Lumea Rece a Vremurilor Pierdute...
Am incercat sa nu ma ratacesc in Ceatza Indiferentzei a lumii si am sperat iar sa ma inaltz la Cer..
Dar Valul Uitarii din Adancul Sufletelor oamenilor a rabufnit asupra mea,incercand sa ma doboare....
M-am stropit cu Mania lor,insa am fost puternic asemeni unei stanci....
Dar Tunete de Razbunare se avantau spre mine lovind din ce in ce mai tare.....
Si-apoi am plans...am plans ca un Copil Ratacit intr-o Lume Apriga...
Am plans atat de mult incat m-a acoperit Ploaia Suferintzei pierzandu-ma printre lacrimi....
Si-am devenit o Picatura intr-o lume Rece....
Eram o Picatura in care Suferintza curgea pe Geamul Vietzii....
S-a facut frig din cauza Sufletelor Reci si am Inghetzat....
Lacrimile s-au transformat in Gheatza si nu am mai putut sa Plang....
Dar IUBIREA Sufletului meu m-a topit si m-a transformat intr-o Picatura...
Am devenit o Picatura care s-a revarsat in Oceanul IUBIRII...
Eram Picatura Gandului care a fost o Clipa in Timpul Infinit...
Si apoi Sufletul meu a inceput sa vibreze in Eternitate fredonand Sperantza unui Vis,un Vis de Copil Inocent....
A ramas doar Melodia Clipei care a sperat la Paradis....
Am fost o Clipa pe care totzi au uitat-o.am fost un Vis...
Sfarsitul unei Povesti intr-o VIATZA REALA....Asa este Realitatea...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu